Khamis, 6 Ogos 2015

MAJLIS SAMBUTAN AIDILFITRI VILLA SMATAG (ASRAMA SMK TAUN GUSI DUA) 2015

En Pauze Majid, Pengetua,SMK Taun Gusi II, di sambut oleh MPP SMATAG
Pihak pengurusan dan majlis perwakilan pelajar asrama smk taun gusi dua berjaya mengadakan jamuan tahunan sempena Aidilfitri 2015. Sungguhpun tidak mengikut rancangan asal  iaitu masak secara bergotong-royong antara murid asrama bersama guru-guru smatag namun majlis tersebut tetap menarik. Persembahan nyanyian murid asrama menyerikan majlis tersebut. Program asal tidak dapat dilaksanakan kerana masalah air yang melanda smatag.
Menu yang menjadi daya tarikan dalam majlis itu ialah “sup tulang” hasil cetusan idea ketua warden,cikgu Adha. Menu sup tulang mendapat pujian guru-guru smatag. Mengikut cikgu Richard Kimbin; “menu tersebut berjaya membuka selera mereka sekeluarga”.

Majlis itu  turut mendapat pujian dan penghargaan Tuan Pengetua Smatag,En Pauze Majid. "Dia bersyukur kerana walaupun sekolah mengalami gangguan bekalan air namun majlis tersebut tetap dapat dijalankan dengan jayanya lewat pengisian dan menu makanan yang luar biasa ”.
………………..
Video Clip : persembahan pelajar & cikgu mala, senandung hari raya !
…………………
Cikgu Mala turut memeriahkan majlis tersebut dengan mensumbangkan sebuah lagu yang telah mendapat tepukan gemuruh warga villa smatag.

Turut hadir dalam majlis tersebut ialah, PK 1, Pn Nursani,PK HEM,Cikgu.Dayang dan PK Kokum,En.Junaiddi Sualin yang kelihatan intim dengan Cik Ejah pada malam bersejarah tersebut.


Majlis berakhir kira-kira pukul 9.30 malam - adha.







Tiada ulasan: